Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

17.3


Νέα Υόρκη, Ιανουάριος 1931

Το ξέρω, το τέλος πλησιάζει. Ίσως και να είναι για καλό… Τόσα χρόνια κρυμμένος στις σκιές, τόσα χρόνια να υποδύομαι πως είμαι κάποιος άλλος, κάτι άλλο… Τόσες ψυχές έχουν φύγει από το χέρι μου κι άλλες τόσες που έχω ορκιστεί να πάρω μαζί μου… Γιατί αν φύγω τώρα, θα φύγω χορτάτος από τη ζωή, θα χορτάσω και από θάνατο. Αλλά και πάλι, δεν πρόκειται να τους παραδοθώ έτσι εύκολα… Θα τους πάρω μαζί μου… Θα πληρώσουν όλοι τους… ΟΛΟΙ!!! Μόνο το κοριτσάκι μου θέλω να προστατέψω, την καρδούλα μου… Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους φέρω όλους εδώ, να τους μαζέψω στην Νέα Υόρκη. Ήδη κάποιοι είναι κιόλας εδώ. ΟΙ υπόλοιποι θα μυρίσουν το μέλι και θα έρθουν… Το παιχνίδι έχει αρχίσει, τα πιόνια έχουν στηθεί στη σκακιέρα… Ας παίξουμε λοιπόν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου